|
| Författare
| Postat: Thu Jun 25, 2009 1:59 pm Meddelande
|
daNte
Registreringsdatum: 11 November 2008 Inlägg: 15
|
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Thu Jun 25, 2009 9:34 pm Meddelande
|
Leffegnu
Registreringsdatum: 18 April 2009 Inlägg: 42 Ort: Växjö
|
|
|
|
| Jag hade nog foldat rivern ja, från att ni har lett spelet o fi bara synat så tar han initiativet river o betar ut när färgen kommer och bordet redan är parat. |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Thu Jun 25, 2009 9:55 pm Meddelande
|
sihela
Registreringsdatum: 02 February 2009 Inlägg: 10 Ort: Sollentuna
|
|
|
|
Jag checkar nog turn och synar river, lite beroende på bet size. Känns inte som han kan ha speciellt mycket annat än flush draw, ett A eller ett pocketpar, och det blir således svårt att få honom att vika på turn.
Om han check-raisar dig på turn måste du dessutom vika din flush draw så jag tycker check är bättre för att slippa riskera att göra om handen till en bluff och för att hålla potten nere så vi kan syna river med mellanparet om han bettar ut, även om vi inte skulle träffa färgen. |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Fri Jun 26, 2009 2:20 pm Meddelande
|
slaskarn
Registreringsdatum: 13 May 2009 Inlägg: 1
|
|
|
|
| Hade nog checkat turn och synat river |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Fri Jun 26, 2009 7:05 pm Meddelande
|
Gdaily Ola Brandborn
Registreringsdatum: 21 May 2009 Inlägg: 69
|
|
|
|
| Jag hade spelat nästan precis som handen spelade sig, och varit tacksam att jag förlorade så lite i den. |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Fri Jun 26, 2009 10:05 pm Meddelande
|
daNte
Registreringsdatum: 11 November 2008 Inlägg: 15
|
|
|
|
| Gdaily skrev: | | Jag hade spelat nästan precis som handen spelade sig, och varit tacksam att jag förlorade så lite i den. |
Men tycker du att jag spelade den rätt eller menar du bara att du hade spelat den lika dåligt som jag? =) |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Sat Jun 27, 2009 12:05 am Meddelande
|
Gdaily Ola Brandborn
Registreringsdatum: 21 May 2009 Inlägg: 69
|
|
|
|
| Vi kan inte hålla på och lägga färg på låga nivåer mot okända motståndare. Då skjuter jag mig hellre. |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Sun Jul 18, 2010 10:39 am Meddelande
|
Svennebanan
Registreringsdatum: 21 March 2010 Inlägg: 1 Ort: Sweden, Stockholm
|
|
|
|
Jag tycker han spelar den som en typisk draghand, just att han bara synar på turn, hade han haft ett A så hade han antingen bettat ut, en bättre spelare hade check-raisat för att skapa värde samt kapa oddsen för färgdrag. Nu check-syna han för att sedan bomba när damen kommer kom på rivern.
Känns som färg eller pocket damer, alternativt ngn form av konstig bluff. Du hade ingen info. om honom sen tidigare så då är syn helt ok, hade det varit en bra spelare hade jag förmodligen foldat |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |