|
| Författare
| Postat: Thu May 27, 2010 12:36 am Meddelande
|
Superbobby
Registreringsdatum: 25 February 2009 Inlägg: 3 Ort: Boxholm
|
|
|
|
Hej.
Först och främst, tack för en bra sajt!
Mitt medlemskap går snart ut och jag har tänkt förlänga men har först lite frågor.
Kommer sajten vara sig lik eller planerar ni några större förändringar?
Vilka instruktörer spelar in videos nu och framöver?
Kommer det komma upp fler plo-videos från andra instruktörer än Variansbyrån?
Då jag själv inte spelar nlh-cg utan bara mtts och plo cg så tittar jag först till vad ni har för utbud på dessa. På mtt-fronten ser det mycket bra ut, men svagt på plon.
Önskemålen är alltså mer plo! Allra främst från Cassano, finns det chans att han kommer tillbaka?
Tack på förhand. |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Thu May 27, 2010 5:25 pm Meddelande
|
admin Site Admin
Registreringsdatum: 11 November 2008 Inlägg: 98
|
|
|
|
Hej!
Tack så mycket!
Vi har en del planer på hur vi ska utveckla sajten men inget som är några jättestora förändringar i helheten. Framförallt vill vi bredda och utveckla vårt innehåll med fler typer av filmer men också tex genom bloggar m.m.
När det gäller PLO-instruktörer så har Cassano velat ha en paus men det är möjligt att han kan komma igång igen, att läsa berömmet från dig kanske hjälper också . Är ni fler som gillar Cassanos filmer? Svara nedan isf!
Förutom Cassano har vi som sagt Variansbyrån som kommer fortsätta göra olika typer av filmer, säg gärna vad ni gillar i kommentarer till filmerna eller här i forumet. Vi pratar också med en spelare som spelat high stakes PLO i många år och hoppas ha något klart där inom kort.
Hoppas det gav svar! |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Mon Jul 26, 2010 2:08 pm Meddelande
|
babefish
Registreringsdatum: 03 March 2010 Inlägg: 2 Ort: Sweden, Linköping
|
|
|
|
Tjena, Har ett önskemål om att se lite Rush MTTs?
Börjar komma en hel del rush mtt och även med större buy in. |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Fri Jul 30, 2010 10:10 am Meddelande
|
admin Site Admin
|
|
|
|
Hej,
Tack för feedbacken. Vi ska försöka få fram sådana filmer. Eftersom det är så nytt är det ju dock färre som spelar det så svårare att hitta någon som kan göra film i nuläget. Mycket av den grundläggande MTT-strategin gäller ju dock även för Rush-turneringar. |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Wed Aug 04, 2010 10:33 pm Meddelande
|
hejhopp
Registreringsdatum: 04 March 2010 Inlägg: 1 Ort: Sweden, Norrköping
|
|
|
|
Hej!
Jag har ett önskemål på lite fler NLHE HUSNG videor.
Såg att ni hade en, men det vore kul med lite fler för att det känns som att det inte finns så mycket för oss som spelar just HUSNG.
Mvh |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |
| Författare
| Postat: Mon Aug 09, 2010 1:49 pm Meddelande
|
admin Site Admin
|
|
|
|
Vi har inga HUSNG-filmer på ingång just nu men ska ta med det som ett önskemål i planerna! Däremot har vi en ny serie med HU CG som kommer upp inom kort. Givetvis inte samma sak men iaf rätt antal spelare . |
|
 |
Till överst på sidan  |
|
 |